چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ |۲۹ صفر ۱۴۴۶ | Sep 4, 2024
باقری کیا

حوزه/ استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان قرارگاه دهه آخر صفر را مظهر خدمت دانست و تصریح کرد: این قرارگاه مایه آبرو و عزت برای حوزه علمیه خراسان است که با ابتکار عمل، برنامه ریزی و ساماندهی شایسته ای در میزبانی از زائران دارند.

حجت الاسلام والمسلمین باقری کیا، استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، ضمن تسلیت رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، به فعالیت های قرارگاه دهه آخر صفر حوزه علمیه خراسان اشاره و ابراز کرد: فرصت مغتنمی است که از خدمات گسترده قرارگاه به زائران مطلع می شویم.

وی قرارگاه دهه آخر صفر حوزه علمیه خراسان را مظهر همت و خدمت در ابعاد مادی و معنوی دانست و تصریح کرد: این قرارگاه مایه آبرو و عزت برای حوزه علمیه خراسان است که با ابتکار عمل، برنامه ریزی و ساماندهی شایسته ای در راستای حضور زائران دارند و از این جهت، خرسندیم که این حوزه روز به روز شاهد رشد و توسعه معنوی، فرهنگی و تبلیغی است.

استاد دروس خارج حوزه علمیه خراسان با اشاره به منابع مردمی تامین محل اسکان برای زائران رضوی، خاطر نشان کرد: این برای من جالب بود که حوزه علمیه خراسان توانسته تا با مدیریت هدفمند مردم را پای کار خدمت به زائران آورد.

حجت الاسلام والمسلمین باقری کیا ادامه داد: خدمات قرارگاه دهه آخر صفر سبب شده تا ضمن تامین مسائل اسکان و خدمات و موضوعات مادی و معنوی، نگاه عموم مردم به خدمات حوزه های علمیه نمود بیشتری یافته و این مظهر عزت برای نظام و اهل بیت(ع) و همچنین برای خود حوزه های علمیه در راستای خدمت رسانی به زائران است.

وی با اشاره به آیه «یُریدونَ لِیُطفِئوا نورَ اللَّهِ بِأَفواهِهِم وَاللَّهُ مُتِمُّ نورِهِ وَلَو کَرِهَ الکافِرونَ»، اظهار داشت: دشمنان می خواهند تا نور خدا را با دهان خود خاموش سازند ولی خدا نور خود را کامل می‌کند هر چند کافران خوش نداشته باشند و از این جهت است که خداوند متعال بنا دارد نور رسالت، امامت و فقاهت روز به روز پررونق تر شود و هر سال زوار بیشتر شوند و بنابراین امیدواریم خداوند متعال توفیقات مبلغان و خدمتگزاران را روز به روز بیشتر نماید.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha